dilluns, 4 de gener del 2010

Dies de vacances

Aquesta tarda hem anat al cinema a veure la pel.licula “Avatar” en 3D.

Confeso que jo no l’hagués triat ,però sentia curiositat per veure això que diuen que ha de ser el futur del cinema. Un cop vista, puc dir que m’ha resultat distreta, amb efectes molt espectaculars, molt fantasiosa, les 2 hores i mitja de durada no m´han resultat pesades, … bla, bla … però fins d’aqui uns quants mesos (uns quants, bastants) no em cal una peli d’aquestes.

El que m’ha sorprés molt ha estat veure com la sala estava plena de families amb nens i nenes d’edat de Primària (8-9 anys a fins 12 I algún de més petit) I és que la películ.la és considerada apta per tots els publics. ??? Algú m’ha explicat que de la peli han censurat algunes escenes de sexe (que inclouen com a extres en el dvd) perque pogués ser considerada apta per tothom ???

No anem bé. No dubto que les escenes de sexe no fossin adequades per canalla però del que si que estic segura és que la dosi de destrucció, agressivitat i violència desmesurada que ens ofereix la pel.licula tampoc és bona ni adequada per a nens. I pels grans … es tracta d’una peli de fantasia en que els dolents són moooolt dolents i ….. ens ofereix imatges irreals que plàsticament són maques e impactants ... però ....

Jo em quedo amb “Up” ! encara que més d’un m’etiqueti de sensiblona i més. El clon de Spencer Trace em mola més!