dimecres, 11 de novembre del 2009

El temps passa massa depressa

Fa molts i molts dies que no escric cap entrada en aquest bloc. Em sap greu. Em falta temps per tot el que voldria. I a vegades, més de les que jo voldria, el temps se'm en va en tasques que jo no triaria. Quan esgarrapo una estoneta agafo el llibre que aquests dies porto, dins de la bossa, amunt i avall. M'agrada molt com s'explica, el que explica i com et fa pensar. Més d'un company, a l'escola, també l'està llegint. O el porta amunt i avall, dins de la bossa. El recomano a tots els que estem al costat dels nens.

També he descobert el blog de l'autor Joan Domènech Francesch que també em sembla intessant de seguir

1 comentari:

Stel.la ha dit...

Que bé que el comentis, ja l´he tingut a les mans i fa molt bona cara!

Tens un espai molt agradable...!